Google

NOVO, NOVO

USKORO Tetoviranje: simbol i dio tijela za tetoviranje za svaki znak.

četvrtak, 8. studenoga 2007.

Skidanje uroka


Da li Vam se događaju stvari koje ne možete objasniti?
Možda je netko bacio urok na Vas?


Ritual za skidanje uroka dolazi sa Haitija. Za ovaj moćan ritual se uobičajeno u Americi plaća nekoliko tisuća dolara. Mi mislimo da to nije u redu i zato smo učinili potrebno da za vas bude besplatan, ali morate točno slijediti upute i poštivati zakone rituala:

· Ritual radite samo za sebe.
· Ne smijete ga prenositi drugim ljudima ni riječima, ni pismeno.
· Nikako ne smijete ovaj ritual raditi za druge ljude, ponavljamo ritual je samo za vas.
· U suprotnom ćete poništiti njegovu moć i pogoršati situaciju.
· Da prenosite ritual i da ga radite drugim ljudima potrebna vam je zaštita kako urok ne bi bio prenesen na vas. Mi smo sebe zaštitili.
· Ritual ćete izvesti u noći Punog ili Mladog mjeseca u totalnoj tišini. Isključite telefone. Morate biti sami u prostoriji za vrijeme rituala.

Potrebna vam je jedna crna svijeća i crna posuda.
Prepišite vlastoručno tekst rituala, običnom, grafitnom olovkom na list papira (nemojte isprintati) i stavite ga u kuvertu koju ćete zatvoriti i sačuvati sve dok ne počnete s ritualom.

Ritual:

U noći Mladog ili Punog Mjeseca stavite svijeću u malu crnu posudu ili čašu. Zapalite svijeću i pričvrstite je dobro (da ne padne) na dno posude sa rastopljenim voskom.
Napunite posudu sa svježom, hladnom vodom, pazeći da ne pokvasite ostatak svijeće.
Duboko dišite i gledajte u plamen svijeće.
Mislite o preprekama i neugodnostima koje imate i zamislite ih kako gore u plamenu.
Snažno se na to koncentrirajte najmanje 10 minuta.
Ostavite svijeću da gori dok se ne ugasi sama,
a to će biti kada plamen dotakne vodu.
Kada se svijeća ugasila nestao je vaš urok i vi ste slobodni.
Uzmite svijeću, posudu, vodu i list na koji ste prepisali ritual
i zakopajte u zemlju bilo gdje možete u roku od 24 sata.
Ritual je završen.

Noć Punog Mjeseca

24. na 25. XI 2007
24. XII poslije ponoći 2007
22. na 23. I 2008
21. II 2008 poslije ponoći ili ujutro rano

Noć Mladog Mjeseca

9. na 10. XI 2007
9. na 10. XII 2007
8. na 9. I 2008
7. II 2008 poslije ponoći ili ujutro rano

21 komentar:

Mensur kaže...

Ja sam Šejh Mensur Osmani i bavim se skidanjem uroka i crne magije uz Božju pomoć. Pa ako netko treba moju pomoć.

http://www.mensur-osmani.co.cc/

Pozdrav autoru bloga ;)

blogger kaže...

Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što tako brzo radi poput čarolije Dr. Abazara. Nakon kontaktiranja Dr.Agbazara, počela sam vjerovati u izjavu da svaki novac ima dvije strane. Kad me ljubavnik ostavio, zakleo mi se da se više nikad neće vratiti k meni, ali hvala Bogu što sam kroz pomoć dr. Agabazu imala svog ljubavnika natrag u mene u roku od 48 sati, a ja ću također željeti da se drugi ljudi razbije srca da bi se obratili dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili preko Whatsappa na +2348104102662 onda možete vidjeti čuda Dr.Agbazara

Unknown kaže...

Srce mi je bilo slomljeno Nikada ne vjerujem da ću ponovno vratiti svog bivšeg dok dr. LOVE ne dovede svog bivšeg u roku od 24 sata s moćnom ljubavnom čarolijom. Pouzdan je za pozitivan rezultat, a kontaktirajte čarobnjaka za ljubavnu čaroliju na e-mail: { p l a c e o f s o l u t i o n @ y a h o o .c o m } ili whatsapp na + 1 443 281 3404

COMMENT kaže...

Za cijeli svoj život ja nikada nisam vidio ništa što je radio bilo tako brzo, kao da je čarolija dr. Агбазары. Nakon kontakta s dr. Агбазарой sam počeo vjerovati u prièe da svaki novčić ima dvije strane. Kad je moj ljubavnik me napustio, ona se zakleo da nikada se ne vrate ko mi opet, ali, hvala Bogu, da uz pomoć Dr. Agbazara od mene moj ljubavnik natrag k meni u roku od 48 sati, i želim da i drugi ljudi, koji su slomljena srca, da se povežu s dr. Agbazara kroz te detalje ispod putem e-maila: ( agbazara@gmail.com ) ili preko WhatsApp na +2348104102662, onda možete vidjeti čudesa dr. Agbazara

Anthony Preoteasa kaže...

Kakva sjajna i inspirativna priča! Bila sam u braku sedam godina bez djeteta, zbog toga se moj suprug počeo čudno ponašati, u posljednje vrijeme se vraćao kući i više nije provodio vrijeme sa mnom i razveo se od mene. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je liječnik rekao da ne postoji način da zatrudnim ovo stvarno čini život jadnim za mene. dok nisam naišao na prijatelja koji mi je pričao o DR ODION-u s Interneta, kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje prolazim pa sam ga kontaktirao na: (drodion60@yandex.com) i objasnio mu , Rekao mi je sve što treba pružiti prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno spajanje kako bi vratio mog supruga što sam i učinio, a on je poslao moćnu molitvu koju sam morala reći sredinom noći dok je bacio čaroliju ljubavi. To je bilo čudo, 24 sata kasnije moj jedini muž se vratio k meni i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u bilo čemu što želim, brzo nazvati OD ODION i reći mu što je bilo nastavio je u tom trenutku i on mi je također pripremio i poslao mi biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječila u zasnivanju, a zatim me uputila kako ga koristiti prije sastanka s mužem. Evo nakon korištenja ovog autohtonog bilja i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po meni, uistinu sam bila trudna i upravo sam rodila dječaka 1. mjeseca. Zaklinjem se da cijeli svijet sazna za DR ODION zbog spašavanja moje veze i što mi također daje djecu koju danas mogu ponosno nazvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, ovdje je prilika da se smiješite i donesete sreću svojoj obitelji ljubazno kontaktirajte OD ODION putem e-pošte na: (drodion60@yandex.com). Ili WhatsApp mu preko +2349060503921 Doista, on je Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese vam sreću ...

Anthony Preoteasa kaže...

Kakva sjajna i inspirativna priča! Bila sam u braku sedam godina bez djeteta, zbog toga se moj suprug počeo čudno ponašati, u posljednje vrijeme se vraćao kući i više nije provodio vrijeme sa mnom i razveo se od mene. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je liječnik rekao da ne postoji način da zatrudnim ovo stvarno čini život jadnim za mene. dok nisam naišao na prijatelja koji mi je pričao o DR ODION-u s Interneta, kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje prolazim pa sam ga kontaktirao na: (drodion60@yandex.com) i objasnio mu , Rekao mi je sve što treba pružiti prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno spajanje kako bi vratio mog supruga što sam i učinio, a on je poslao moćnu molitvu koju sam morala reći sredinom noći dok je bacio čaroliju ljubavi. To je bilo čudo, 24 sata kasnije moj jedini muž se vratio k meni i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u bilo čemu što želim, brzo nazvati OD ODION i reći mu što je bilo nastavio je u tom trenutku i on mi je također pripremio i poslao mi biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječila u zasnivanju, a zatim me uputila kako ga koristiti prije sastanka s mužem. Evo nakon korištenja ovog autohtonog bilja i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po meni, uistinu sam bila trudna i upravo sam rodila dječaka 1. mjeseca. Zaklinjem se da cijeli svijet sazna za DR ODION zbog spašavanja moje veze i što mi također daje djecu koju danas mogu ponosno nazvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, ovdje je prilika da se smiješite i donesete sreću svojoj obitelji ljubazno kontaktirajte OD ODION putem e-pošte na: (drodion60@yandex.com). Ili WhatsApp mu preko +2349060503921 Doista, on je Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese vam sreću ...

Anonymous kaže...

Ovo svjedočanstvo dijelim s partnerima koji pate u svojim odnosima jer postoji trajno rješenje. Moj muž je mene i naše četvero djece ostavio drugoj ženi na dvije godine. Pokušala sam biti jaka samo za svoju djecu, ali nisam mogla kontrolirati bolove koji mi muče srce. Bio sam povrijeđen i zbunjen. Trebala mi je pomoć, pa sam istraživao na internetu i naišao na web stranicu na kojoj sam vidio da DR WALE izgovara čaroliju, koja mi može pomoći da se ljubavnici vrate u roku od nekoliko sati. mi. Na moje iznenađenje, nakon nekoliko dana suprug se vratio kući. Tako smo se ponovno okupili i u obitelji je bilo puno ljubavi, radosti i mira. Također se možete obratiti DR WALE-u, moćnom čarobnjaku za rješenja u vezi s njegovim kontaktom. WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ILI E -pošta: drwalespellhome@gmail.com

Unknown kaže...

Trebate li ljubavnu čaroliju da vratite svog bivšeg ljubavnika ili ponovno spojite svoj brak? Pošaljite e-poštu dr. Isikolu za brzo rješenje od 48 sati. Prije godinu i šest mjeseci imala sam problem sa suprugom koji nas je razdvojio. Kad je prekinuo sa mnom, bila sam zbunjena i nisam znala što učiniti da ga vratim, iznutra sam se osjećala tako prazno. Dok nisam naišla na dr. Isikola na internetu kako je pomogao tolikom broju ljudi da riješe razne probleme. Poslala sam mu e -poruku i rekla sam mu svoj problem i učinila sam ono što je od mene tražio da mi pomogne, da ukratko skratim dugu priču. Prije nego što sam to saznala, za manje od 48 SATOVA moj muž me nazvao i vratio mi se i rekao mi da mu je žao zbog onoga što se događa između nas oboje. Konačno, pišem ovo svjedočanstvo kako bih vam izrazio svoju zahvalnost i duboku zahvalnost, dr. Isikolo što ste se držali vaših riječi i obećanja da ste mi ga vratili u samo 48 sati vašeg snažnog djelovanja čarolije. Ako vam je potrebna njegova pomoć, možete mu poslati e-poštu na: isikolosolutionhome@gmail.com Možete mu također poslati Whatsapp/Viber na +2348133261196.

Anonymous kaže...

Postoji čovjek kojem vjerujem i čini čuda s čarolijama, zove se DR WALE. spasio je moj brak prije devet godina svojom čarolijom. Moj muž je podnio zahtjev za razvod i bilo je vrlo neugodno, sramotno i srceparajuće, počela sam tražiti pomoć na internetu kada sam vidjela različita svjedočanstva u kojima su ljudi cijenili DR WALE-a što im je pomogao da obnove vezu pa sam ga kontaktirala putem WhatsAppa: +2347054019402 za pomoć i on se odazvao i obećao da će mi pomoći da obnovim svoj brak svojom čarolijom. Učinila sam kako mi je rekao i nekoliko dana kasnije moj se muž vratio moleći me na koljenima da mu oprostim i prihvatim ga natrag. Otkazao je razvod, sad je devet godina, a mi smo još uvijek u sretnom braku. Nastavit ću cijeniti DR WALE-a jer je on Bog na Zemlji. On može pomoći i vama. Kontaktirajte ga putem WhatsAppa: +2347054019402 ILI e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

Veronika Boban kaže...

Upravo sam vratila svog bivšeg muža uz pomoć stručnjaka za ljubavne čarolije DR ISIKOLO. Muž me ostavio zbog druge žene, ovo su bile samo 3 godine našeg braka. Najbolnije je što sam bila trudna s našom drugom bebom. Htjela sam ga natrag. Učinila sam sve što je bilo u mojoj moći da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela natrag zbog ljubavi koju sam gajila prema njemu, molila sam ga sa svime, davala sam obećanja, ali on je odbio. Objasnio sam svoj problem svojoj prijateljici i ona mi je predložila da radije kontaktiram uroka koji bi mi mogao pomoći da bacim čaroliju da ga vratim, nisam imao izbora nego pokušati. Poslala sam poruku čaroliji DR ISIKOLO, a on me uvjeravao da nema problema i da će sve biti u redu prije 11 sati. Bacio je čaroliju i iznenađujuće 48 sati kasnije moj suprug me nazvao. Bila sam tako iznenađena, odgovorila sam na poziv i sve što je rekao je da mu je žao zbog svega što se dogodilo. Želio je da mu se vratim. Također je rekao da me jako voli. Bila sam tako sretna i otišla sam k njemu i tako smo ponovno počeli sretno živjeti zajedno. hvala DR ISIKOLO. kontaktirajte DR ISIKOLO za pomoć sada. Ovdje njegov kontakt, email: isikolosolutionhome@gmail.com. Također ga možete nazvati ili ga na Whatsapp/Viber na +2348133261196. njegova izravna web stranica: https://isikololovetemple.com

Anonymous kaže...

Želim ovdje svima ispričati kako je DR WALE promijenio moju sudbinu. Gotovo petnaest godina radila sam kao prodavačica u automobilskoj tvrtki i jedva sam dobivala proviziju za plaćanje računa dok je određena kolegica u umu kupovala kuće. Bio sam zbunjen oko nje jer su svi bili zavidni na tome koliku je proviziju napravila. Nisam shvaćao što nije u redu jer sam bio dobar u svom poslu i nije bilo ničeg dodatnog što je radila što ju je činilo drugačijom i skoro pet godina nisam mogao skupiti hrabrosti da joj se izrazim. Jednog dana dok me odvezla, molio sam je da mi da neke savjete i odlučio učiti od nje, ali ona je rekla da sam bolji u poslu, što me dodatno zbunilo jer je očito bila bolja. Nakon mnogih razgovora, obavijestila me o DR WALE-u koji joj je izveo čaroliju sreće što ju je učinilo izuzetnom. Dala mi je njegov kontakt i zamolila me da razgovaram s njim i učinim sve što on traži od mene. Prošlo je sedam mjeseci i upravo sam kupio svoju prvu kuću i uštedio dovoljno novca da svoje blizanke pošaljem na fakultet. Bio sam slomljen i beskućnik i nikad ne bih zamislio da ću tako brzo posjedovati dom. Hvala DR WALE. Zamolite ga za pomoć i uz njegovo dopuštenje ostavljam njegov direktni kontakt broj WhatsApp / Viber : +2347054019402 ILI Email : drwalespellhome@gmail.com

Anonymous kaže...

Želim reći veliku zahvalnost DR WALE-u za divan posao koji je učinio za mene pomažući mi da spasim svoj brak, moj muž je tražio pismo za razvod zbog malog nesporazuma koji smo imali u posljednjih nekoliko mjeseci, a ja nikada htjela sam ovo jer toliko volim svog muža i sva naša investicija bila je zajednički posao i ne želim biti daleko od svoje obitelji i svoje dvoje ljupke djece. Moj prijatelj mi je rekao o DR WALE-u i kako joj je također pomogao oko njezinih bračnih problema, pa sam ga morala kontaktirati jer želim spriječiti svog muža da dovrši pismo za razvod i želim zadržati svoju obitelj na okupu i nakon što sam ga kontaktirala, ja Rečeno mi je što trebam učiniti i kada sam trebala početi vidjeti rezultat, učinila sam kako je DR WALE uputio i nakon nekoliko dana moj muž me nazvao i počeo tražiti moj oprost i sve mi je bilo kao san i mi smo ponovno svi zajedno žive sretno zahvaljujući DR WALE-u. Kontaktirajte ga danas za bračnu pomoć putem WhatsApp/Viber broja: +2347054019402 ili e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous kaže...

PROFESIONALNA ČAROLIJA KOJA VAM MOŽE POMOĆI S LJUBAVNIM ČAROLIJAMA DA HITNO VRATE BIVŠEG LJUBAVNIKA NAKON RAZVODA/RAZVODA ČAK I AKO SE VAŠA SITUACIJA ČINI BEZNADNA! KONTAKT: DR WALE NA WHATSAPP/VIBERU: +2347054019402 JE SIGURNO NAJBOLJI ČAROVAC ONLINE I NJEGOVI REZULTAT JE 100% GARANCIJA..
Nakon šest godina mog braka sa suprugom, moj muž je počeo izlaziti s drugim curama i pokazivati ​​mi hladnu ljubav, u nekoliko navrata prijeti da će se razvesti od mene ako se usudim ispitivati ​​ga o njegovoj aferi s drugim djevojkama, bila sam totalno shrvana i zbunjen sve dok mi jedan stari prijatelj nije rekao o čaroliji na internetu DR WALE koji pomaže ljudima u njihovim vezama i problemima braka pomoću moći ljubavnih čarolija, kada sam kontaktirao DR WALE-a, rekao mi je sve što trebam učiniti i ja slijedio sve upute koje mi je dao i učinio sam sve što je tražio od mene. nakon što je prošlo nekoliko tjedana sve se počelo okretati za moje dobro sada je prestao izlaziti s curama i sa mnom je zauvijek i stvarno. Kontaktirajte DR WALE-a sjajnu čaroliju Caster za vašu vezu ili problem u braku.
Evo njegovog kontakta..
WhatsApp/Viber : +2347054019402 ili
drwalespellhome@gmail.com

Anonymous kaže...

MOĆNI ČAROPIS KOJI JE VRATIO MOG MUŽ U MOJ ŽIVOT NAKON DA ME OSTAVIO DR WALE WHATSAPP/VIBER : +2347054019402 ILI PREKO E-MAIL DRWALESPELLHOME@GMAIL.COM
Pozdrav moji prijatelji, želim upotrijebiti ovaj medij da zahvalim DR WALE-u jer je vratio mog muža. moj muž me ostavio zbog svoje bivše djevojke koju je imao prije nego što me je oženio to je teška situacija za mene nazvala sam ga i molila ga da se vrati on je odbio rekao je da me više ne voli Pokušao sam na sve moguće načine da ga vratim sve je bilo uzalud sam rekla svojoj prijateljici o tome i ona mi je dala kontakt s DR WALE-om, a ja sam mu WhatsApp rekla i rekao mu svoj problem, a on mi je rekao što da radim i ja sam to učinila, a on je bacio ljubavnu čaroliju koja je vratila muža za nekoliko tjedana. Ako trebate pomoć da se vratite zajedno s bivšim, razgovarajte s DR WALE-om putem WhatsAppa/Vibera: +2347054019402 ili drwalespellhome@gmail.com

Anonymous kaže...

U ovom životu svi zaslužujemo da budemo sretni u svom braku. brak je za bolje i najgore vrijeme, brak je za oba roditelja da ojačaju i zajedno odgajaju djecu. ovo je nešto što je potrebno svim brakovima. zahvalna sam na pomoći koju je DR WALE pružio meni i mom mužu, naš brak je bio na točki kolapsa moj muž više nije sudjelovao u stvarima koje radimo u kući, on uvijek iznosi razne izgovore, čak ga nije ni briga više o našoj djeci. kad sam počeo primjećivati ​​njegovo smiješno ponašanje, brzo sam rekao prijatelju koji me upoznao s DR WALE-om, zatim sam rekao DR WALE-u o svojim problemima s kojima se suočavam u braku. Odatle mi je DR WALE rekao sve što je potrebno učiniti, učinio sam sve što je tražio od mene, platio sam i stavke za koje je tražio od mene. dok pišem ovo svjedočanstvo sada moja sreća je vraćena i ja i moj muž smo sada sretni zajedno. U slučaju da ste u DR WALE-u, pomozite mu da ga kontaktirate na WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili na e-mail: drwalespellhome@gmail.com

Sussie Wrangas kaže...

Zdravo, tako sam sretan što ovo dijelim, još uvijek vam ne mogu zahvaliti dovoljno moćnom svećeniku Oli,
Moj muž je otišao kod mlađe gospođe jer nisam mogla roditi zbog PCOS-a. Bio sam tako shrvan. Bio sam usamljen, puno sam plakao, čak sam pokušao i sebi oduzeti život.
Prije otprilike 3 mjeseca, moja prijateljica mi je pričala o ovom velikom čovjeku svećeniku Adeu koji joj je pomogao da svoj brak učini savršenim.
Otišla sam na internet i istražila više o njemu. Nisam bila previše sigurna, ali odlučila sam mu pokušati, rekao mi je da ne brinem da će sve biti u redu.
Rekao mi je sve što trebam platiti što je bila zgodna naknada i to sam učinio, a on je obavio svoj posao i poslao mi video dokaz i rekao mi da pričekam 24 sata da će se vratiti.
Čekala sam 24 sata i nije bilo poziva niti se Shawn (moj muž) pojavio. Osjećao sam se prevarenim kad je prošlo 24 sata.
Dva dana kasnije čula sam zvono na vratima u ranim jutarnjim satima i na moje najveće iznenađenje to je bio Shawn, moj muž na vratima, koji mi se ispričavao što me iznevjerio.
Tako sam sretan, jer imamo sretniji život nego prije. Nije tu stalo, s ponosom mogu reći da sam trudna 3 tjedna, hvala ti puno, svećenik Ade, zauvijek sam zahvalna.

kontaktirajte ga putem emaila: drola.banjo@gmail.com
WhatsApp +234 814 095 0088

Unknown kaže...

Nikad nisam vjerovala u urok ili magiju sve dok nisam upoznala dr. Ajayija kojeg sam kontaktirala putem njegovog broja: +2347084887094 na WhatsAppu, prolazila sam kroz probleme u braku jer je moj muž rekao da ne želi više ništa sa mnom nakon 9 godina brak, stvarno volim svog muža pa tražim pomoć da riješim stvari u svom braku, dok sam pregledavao vidio gdje je muškarac preporučio dr. Ajayija jer mu je pomogao da se promakne na svom radnom mjestu s čarolijom, obratila sam se Doktor Ajayi i objasnio mu se, rekao mi je što trebam učiniti da vratim mir u svoj dom nakon što sam se pridržavao svih njegovih uputa, moj muž se predomislio i živimo sretno i nikad više ništa nije spomenuo u vezi razvoda. Kontaktirajte dr. Ajayija danas za bilo koji problem u vezi ili bilo koji aspekt života i on će pronaći rješenja za vaš problem. Viber/WhatsApp broj: +2347084887094 ili e-mail: drajayi1990@gmail.com

Anonymous kaže...

Tako sam uzbuđena što je moj pokvareni brak obnovljen. nedavno smo se pomirili iako je bilo teško. Prošlo je više od mjesec dana, a čini se da se sve vratilo u normalu. Počeo se bolje odnositi prema meni i to je bio proces ozdravljenja za oboje. Noćna kobila koja je trajala skoro 4 godine prije nego što smo prekinuli konačno je gotova. Kao da smo se iznova zaljubili! Oboje smo prošlost ostavili iza sebe, oboje idemo naprijed i po prvi put nakon dugo vremena budućnost izgleda puno svjetlija. ne mogu u svijetu izraziti koliko sam zahvalan DR WALE na oživljavanju, kao da smo konačno ponovno otkrili one stvari jedno o drugom zbog kojih smo se uopće zaljubili. Sva briga i stres jednostavno su nestali. Hvala vam DR WALE što ste spasili moj raspadnuti brak i vratili mi muža. Ja i moj muž ponovno živimo sretno zajedno. Sve zahvaljujući DR WALE-u. ako i vi imate problema s ognjištem. Kontaktirajte DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 ILI e-mail - drwalespellhome@gmail.com

Anonymous kaže...

MOJ muž i ja smo se nedavno rastali. U braku smo već šest godina i to je bila nasilna veza na sve načine. Želim shvatiti sebe i riješiti vlastite probleme kako bih mogla biti izvrsna mama i žena, ali osjećam da je gubljenje vremena pokušavati popraviti svoj brak jer je slomljen, a ja sam emocionalno iscrpljena i samo želim usredotočiti se na moju djecu. I osjećam da nije fer da ja pokušavam popraviti nešto u što sam jedini koji ulaže trud. Ja sam tako zbunjena. To su bile moje odluke sve dok nisam naišao na članak na blogu o tome kako je Ultimate Spell of DR WALE pomogao mnogim ljudima da obnove prekinute brakove/veze. Brzo sam ga kontaktirao, a on mi je rekao što trebam učiniti, što sam odmah i učinio. U roku od nekoliko tjedana moj se suprug vratio i najveći dio toga je to što se moj suprug potpuno promijenio, više me ne zlostavlja niti vrijeđa. Danas je postao suprug pun ljubavi i brige. možete dobiti DR WALE-a na WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili e-mail: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous kaže...

Moje življenje se je vrnilo!!! Po devetih letih razpadlega zakona je mož zapustil mene in najina dva dvojčka. Počutil sem se, kot da se bo moje življenje končalo, skoraj sem naredil samomor, zelo dolgo sem bil čustveno potrt. Zahvaljujoč čarovniku z imenom DR WALE, ki sem ga spoznal na spletu. Nekega zvestega dne, ko sem brskal po internetu, sem iskal dobrega čarovnika, ki bi lahko rešil moje težave. Naletel sem na veliko pričevanj o tem posebnem uroku. Nekateri ljudje so pričali, da je vrnil njihovega bivšega ljubimca, nekateri so pričali, da obnavlja maternico, zdravi raka in druge bolezni, nekateri so pričali, da lahko naredi uroke, da prepreči ločitev in tako naprej. naletel sem tudi na eno posebno pričevanje, šlo je za žensko po imenu Sofia, pričala je o tem, kako je dr. WALE vrnila njenega bivšega ljubimca v manj kot enem tednu in obrnila učinek raka njunih sinčkov, in na koncu njenega pričevanja je spustil DR WALE 'WhatsApp: +2347054019402. Ko sem vse to prebral, sem se odločil poklepetati z DR WALEOM. Stopil sem v stik z njim prek WhatsAppa: +2347054019402 in mu razložil svojo težavo. V samo nekaj tednih se je mož vrnil k meni. Težave smo rešili in smo še bolj srečni kot prej. DR WALE je res nadarjen človek in ne bom ga nehal objavljati, ker je čudovit človek ... Če imate težavo in iščete pravega in pristnega čarovnika, ki bo namesto vas rešil vse vaše težave. Poskusite DR WALE kadarkoli, to je odgovor na vaše težave. Tukaj je njegov kontakt: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ali e-pošta: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous kaže...

Pozdrav prijatelji, sjajno i nevjerojatno svjedočanstvo o Velikom bacaču čarolija koje stvarno volim podijeliti. Povratak moje žene je ono što sam najmanje očekivao i nisam mogao zamisliti. Ja i moja žena smo u braku pet godina i živimo sretno ali odjednom se ona potpuno promijenila i okrenula od mene i nikad nisam znao što se događa, pokušao sam je pitati ali mi je odbila reći što problem je, i kako je vrijeme prolazilo ona je tražila razvod. Bio sam tako zabrinut i zbunjen, i dao sam sve od sebe da je vratim, ali nije bilo lako, mislio sam da je svaka nada izgubljena, a dok sam tražio izlaz, moj prijatelj koji je imao sličan problem rekao je ja o sjajnom bacaču čarolija po imenu DR WALE koji mu je također pomogao da vrati svoju ženu. Nikad u cijelom životu nisam vjerovao u čaranje ili magiju jer nikad nisam mislio da će uspjeti, ali sam pokušao dati ovom čovjeku priliku i na moje najveće iznenađenje, bacio je čaroliju na mene, ali danas smo ponovno zajedno u lijepom domu s troje prekrasne djece. Opet smo sretni zajedno i koristim ovu priliku da kažem svima koji prolaze u sličnoj situaciji da ga kontaktiraju na WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com